Countdown - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Eva Wiersma - WaarBenJij.nu Countdown - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Eva Wiersma - WaarBenJij.nu

Countdown

Door: Eva Wiersma

Blijf op de hoogte en volg Eva

17 September 2013 | Nederland, Zaandam

Hoi lieve allemaal,

We zijn de dagen al aan het aftellen, over precies 14 dagen gaat het avontuur beginnen! Patty en ik verlaten het koude, regenachtige Nederland en ruilen het in voor het warme, zonnige Australië! Heel leuk, maar tegelijkertijd ook heel eng..

Via deze blog zal ik jullie af en toe laten weten hoe het Down Under is! Onze reis begint in Cairns en eindigt in Perth. De route daartussen weten we nog niet precies, die verschilt nog wel eens. We zien wel wat er op ons afkomt en waar we terecht komen!

Voor de mensen die mij, lekker ouderwets, een kaartje of een brief willen sturen, kunnen dat naar het volgende adres doen:

Eva Wiersma
UltimateOz 23565
Shop 2, 2 Lee Street
Sydney, NSW 2000 Australia

Vervolgens krijg ik bericht dat er iets in aangekomen en kan ik het komen halen of het wordt naar mij toegestuurd, erg handig!

Tot over een half jaar!

Liefs,
Eva

• 17 September 2013 - 21:05

Michel:

Yeahhh Eva, spannend idd ... nu is t aftellen....nou ik hou je blog goed in de gaten hoor. Wil je wel vast heeeeeeel veeeeel plezier wensen.Geniet lekker van je trip :-) Tot over een half jaar lieverd!!! Doe wel voorzichtig !!
    Have fun

Dikke knuffel van je oom ;-)

• 17 September 2013 - 21:13

Margreet:

Haai lieve Eefz,

Wens je n waanzinnig gave periode toe. Ik blijf je volgen op je avontuur.

Dikke kus, spreek je nog voor je vertrekt
    Xxx

• 17 September 2013 - 22:21

Mir:

Leuk, leuk, leuk! Goede reis en doe mooie ervaringen op. Zó waanzinnig kostbaar! Enjoy!